Galapagos = Paradise! - Reisverslag uit Galapagos Islands, Ecuador van Monique Bosch - WaarBenJij.nu Galapagos = Paradise! - Reisverslag uit Galapagos Islands, Ecuador van Monique Bosch - WaarBenJij.nu

Galapagos = Paradise!

Blijf op de hoogte en volg Monique

29 April 2016 | Ecuador, Galapagos Islands

Galapagos = Paradijs

Waar begin ik?? Wat was dit fantastisch, echt zo geweldig. Een reis die ik iedereen kan aanraden. Zo mooi!

Hoe bijzonder, witte stranden, helblauwe hemel, zon, heel veel dieren, zo dichtbij, veel soorten vogels; het kan niet op, het blijft maar doorgaan.

Een hele leuke groep op een enkeling na, maar verder super leuke groep. Aardige bemanning. Goed eten!

En buiten het bijzondere van de eilanden, en de dieren ook nog vele andere cadeautjes gekregen; een haai jagend achter zijn prooi aan (Hmmm, hoe lang geleden lagen wij in het water?), de Albatros paren dans, parende schildpadden, duikende pelikanen, zee-leguaan zwemmend uit water komen en bij zijn staart gegrepen worden door zeehond, hoe een land leguaan een cactus ontdoet van zijn naalden voordat hij kan eten, broedende vogels, kleine haaien in de haven bij de pier, wippende Albatros en schildpad (het arme vrouwtje; manlief doet er zo'n 4-5uur over....... en nee dit is geen typfoutje), vin/staart van walvis (ver ver weg.....), waarschuwende zeehonden (even schrikken), over water lopend/springend krabben, vogels in de lucht welke andere vogels (kleinere) uit de lucht grijpen als lekkernij, voorbij razende pingings voor je voeten aan het strand, vechtende schildpadden, uitbater springende rays, en niet te vergeten de blue foot boobies. :-)

Ongelooflijk!

En als afluister van de reis zwommen er ook nog dolfijnen enige tijd met de boot mee. Heb toen even een traantje weggepikt.

En terwijl ik dit typ is er op de achtergrond een varken aan het gillen/schreeuwen....... Jezus wat gaat dat beest tekeer, wordt hij geslacht ofzo?????????

Aaaarrrrccchhhhh!! Ik wil weer terug.

Foto's zsm

• 02 Mei 2016 - 23:02

Ineke:

Klinkt inderdaad geweldig! Fijn dat je ook goed weer had!