Galapagos here I come - Reisverslag uit Galapagos Islands, Ecuador van Monique Bosch - WaarBenJij.nu Galapagos here I come - Reisverslag uit Galapagos Islands, Ecuador van Monique Bosch - WaarBenJij.nu

Galapagos here I come

Blijf op de hoogte en volg Monique

22 April 2016 | Ecuador, Galapagos Islands

Buenos tardes,

Voor mij Buenos diaz, het is 06.30 uur en ik ben mij aan het klaarmaken.
Direct om 07.30 aan het ontbijt, en dan naar het vliegveld.
Er moet nog van alles gebeuren voor ik incheck.

Eerst entree ticket halen voor Galapagos, alles contant betalen.
Bagage controle of ik niets bij mij heb wat schade kan brengen aan Galapagos eilanden.
En dan pas inchecken.

Om 10.40 uur gaat mijn vlucht en dan ben ik voor 8 dagen uit de lucht. Geen wifi, helemaal niets.
Ben benieuwd of de boot is volgeboekt en wie er bij mij in de slaaphut wordt gedumpt.
Als hij/zij maar niet snurkt....... Jeugdherinneringen: stapelbedden!!

Er kunnen 16 op een boot, excl. bemanning.

Heb hier zo naar uitgekeken, dus erg benieuwd. Onvoorstelbaar, zo dicht bij de leguanen, de blauwvoet vogels, snorkelen en zwemmen met zeehonden en misschien pingings zien op de evenaar, noem het maar op. Ik ga het allemaal meemaken.
YES!!!!

Daarom een week radiostilte, ik weet het, het zal afkicken worden :-)
Ook voor mij :-P

Als er echt nood aan de man is, dan bel ik!!

Kuss en tot horens.

Na galapagos zet ik mijn reis nog voort naar Otavalo op bezoek en slapen bij een gastgezin (gaat lachen worden want zij spreken hun eigen taal, en ik versta Spaans al niet eens), en als afsluiter naar Mindo cloud forest bekend om de kolibries.

Ola....


  • 22 April 2016 - 22:32

    Diana:

    Zóóó benieuwd naar je verhalen!!!
    Heel veel plezier daar lieverd.... XXX

  • 23 April 2016 - 08:32

    Marc:

    Nou een week zonder internet. Je moet er wat voorover hebben.
    Heel veel plezier op de Galapagos. Geniet ervan.

  • 24 April 2016 - 22:53

    Ineke:

    En naar je foto's! Een heel bijzondere en super fijne tocht gewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 05 April 2016
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 3489

Voorgaande reizen:

09 April 2016 - 07 Mei 2016

Ecuador & Galapagos Eilanden

Landen bezocht: