Ingapirca - Reisverslag uit Ingapirca, Ecuador van Monique Bosch - WaarBenJij.nu Ingapirca - Reisverslag uit Ingapirca, Ecuador van Monique Bosch - WaarBenJij.nu

Ingapirca

Blijf op de hoogte en volg Monique

21 April 2016 | Ecuador, Ingapirca

Gisteren op pad naar Ingapirca.
Was zo'n 2u met auto. Laat staan met bus.

Was het het waard? Nice to see maar het haalt het niet bij Machu Picchu in Peru.

ingapirca is een dorp in de provincie Cañar en Incaruïnes en archeologische vindplaats daar vlakbij.

Rondleiding en uitleg van zo'n 15min, en het beste onderdeel mochten we niet op/in nav de aardbeving. Het is een huis, maar uiteraard staat niet alles meer. En om te voorkomen dat het omvalt, mogen we er niet op.

Voor tijdvulling doen we nog een wandeling achterom, maar dat is het dan wel. Ook weer heerlijk geluncht. En weer 2uur terug.

'S middags heerlijk door de straten gewandeld, gewoon rustig aan. Op zoek naar de hoedenfabriek in het dorp, want die in SigSig ga ik niet meer redden omdat ik morgen al weer opschuif. Maar ook deze kan ik niet vinden, waarschijnlijk de LP uit 2009?

Boodschappen gedaan voor onderweg.
Want mijn langverwachte droom komt steeds dichterbij......

Morgen vanuit Cuenca naar Guayaquil.
En vrijdag dan toch echt naar......... Galapagos Yeaaaahhhhhh